کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

......

تو  از من  دوری  ن  انقدر دور ک  نفهمیم  و  ن  انقدر نزدیک  ک  رنج  هایم  رو  لمس  کنی  ... فاصله  غریبی  ست   بین  دست های  من  و  تو   وقتی  چشم  هایم   به  هر طرف  نگاه  میکنند  تو را  میبینند  

چقدر  دوست  داشتم  دوباره  بار  مثل  گذشته  ها  قصه  عاشقی مان  را ورق  میزدی  همان چیزی   ک   هر ورقش  قلبم  را  میلرزاند  و  دلم  را  نگران  میکرد  نگرانی هایی ک کم کم  رنگ   تکرار بخودش گرفت و  همیشگی  شد   ... و  تویی   ک  مدام  به من  طعنه  میزدی  ازون  طعنه های   رنگ  و  لعاب  داری  ک  تا  فیها  خالدون  افکار  خالی  از  فکرم   رو  نشونه  میگرفت  و  من  میماندم   کجای   اینهمه  تردید  ایستاده  م  ... ایستاده  ایم  ....  اما  هر  چ  بود .... بود ...و این  بودنش  بود  ک  زندگی  را  برایم  شیرین  کرده  بود  با  همه  تلخی  هایش  ....  

کاش  سختگیری  هایت  هنوز  کامم  را   به   تلخی  اندو ه  میکشید  

کاش   هنوز   دفتر  عاشقی   من  و  تو   با  دستهایت  .... همان  دستانی  ک  تنم   را   به  لرزه  در  می اورد   ورق  میخورد  

کاش   فاصله  ای   ک   برای   دیگران  قابل  درک   نبود   .... ک  از  هر  چ   نزدیکتر  به  من   و  تو   بود   ....  باز   هم   میامد  و   دیگران  را  به  تعجب  وامیداشت   و   ما  را   از  همیشه  بهم   نزدیکتر  میکرد   

کاش   دنیا  اینقدر  مضخرف   و  بیشعور  نبود  

و  من   انقدر  اواره  و  عاشق  ....ممنوعیت  این  عشق  نبودم 

  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.