کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

.......

لحظاتی  هم  هست  ک  هستم  اما  به  واقع  نیستم 

لحظاتی  ک  نمیدانم  چگونه  به  مقصد  رسیده م   و  صدای  راننده  منو  بخودم  میاره  یا  دفعاتی  ک  فروشنده   میگوید  باقی  پولت  را  نمیخواهی  ؟!

لحظاتی  ک  امواج   صداها  یا  خنده  های  اجباری  را  نشنیدم  

حرفها  را  نفهمیدم  .... چای  سرد  شد  و  ندیدم  گل  در  دستانم  پژمرد  و  حس  نکردم  ....روز شد ... شب  شد  و  دوباره  زندگی  اغاز  شد  و  خورشید  طلوع  کرد  و   باز  غروب  شد  و  شب  امد  و  ماه  و  ستارگان  مهمون های  همیشگی  قلب های  عاشق  بر صفحه  اسمان   زیبایی شون  رو  به  رخ   زمین  کشیدند .....

روزگاری  ک  نفهمیدیم   چطور  گذشت  

در  خانه  باز  موند .....باز  موند  و  باز موند ... اه  کشیدیم .... حسرت  خوردیم ..... ناله  کردیم  اشک  ریختیم  و  به  اجبار  لبخند  ناچاری  زدیم 

بزرگ   شدیم  و  شکستیم   و  شکستند  

رویاهامون  رو  بخاک  سپردیم  و  ناله  سر دادیم  

 و   در  اخر   برای   خودمون   یک  لحظه  سکوت  اختیاری  خریدیم  !

پ ن  .....

کعبه  ت  در  قفس  سینه  من  حبس  شده  ست  

              «  مولانا »

پ ن تر ......

شاید وقتی  دیگر  

 


......،.

وقتی  از  دری  وارد  کلینیک  میشی  ک   از  در  اصلی  مجزاست   یعنی  بیمار  سرطانی  هستی   ... افرادی  ک   اکثرا  کلاه   به   سر  دارند  و  ماسک  به  چهره  .... ک  در  همان نگاه  اول  بی  حوصله  گی  و  خستگی  در نگاهشون  موج  میزنه   ....بعضی  خیلی  سریع  درب  ورودی  فرعی  رو  رد  میکنند  و  بعضی   دیگه  بعلت  ضعف و  ناتوانی  ارام  و  اهسته .... مسیر  همه  شون  به  ی  جا  ختم  میشه   ...مرکز شیمی  درمانی  .... 

به  صف  میشن  و  بی  هیچ  حرفی  و  در  سکوت  کامل  تزریق  انجام  میدن   و  میرن  یکی  به  سمت  خونه  و  دیگری  به  سمت بستری  شدن  ....  و من  ک  ن  غصه  دارم  و  ن وحشتی  و  ن  حتی  احساسی  ک  سردی  و  گرمی  وجودم  رو  نشونه  رفته  باشه  ...مثل  بقیه  همدردان  عزیز  ...شاید  کمی  بی خیالتر از   درب  فرعی  عبور میکنم  به  نگهبانی  با  تکان  دادن  سر  و  لبخندی   سرد  سلامی  میدم   و  به  این  فکر  میکنم   ک  کاش  کنارم  بودی  ....کاش  میشد  فریاد بزنم  و  بهت  بگم  حالا   دیگه   به  درد مشترک  رسیدیم  ...وقتشه  برگردی  .... دنیای  من   بی   تو  خیلی   بی  معنی  و  پوچه  ....برگرد  جان  دلم  

....,,,,,

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

......

تنها گرینه انتخابی  من  شاد بودنه 

و توهم  حسی  عمیق از در کنار تو بودن 

حسی ک  منو  به  خلسه  میبره 

پ ن....

خواب تو  دیدن  ارزوی  من  بود  ک  امروز  به  واقعیت  پیوست 

کاش این  توهم  شیرین  همیشه  در وجودم  موندگار بشه 

راستی  از  حال  و روزم  خبرت هست ؟!


.......

میگه اونی ک رفته  دیگه  برنمیگرده 

میگم  اخه چرا  

میگه  چون راه  رفتن  رو  بلد شده 

ناکس  بی معرفت 

از اولش هم از سر بیکاری  اومده  بود 

میگم بدجور تو  بد حالیم 

یجور دلتنگی  یجور انفجار 

یجورم هست ک بهش میگن  حماقت 

لعنتی  نخند ... نخند بزمجه...

دنیا  ی  روزی   سرت  میاره   نشنیدی  میگن   هر چی  با  این  دست  بگیری   با   اون   دست   محکمتر  بگیرش و گرنه   چوبش  تو  فرق  سرته   !   

حالا  بخند   لعنتی   .... من  ک   داره   سرم   میاد

کاش ارزوی   بهتری  کرده  بودم   

خداجونم   میدونم  حواست  به   منم   هست  

دلم   عجیب   میخواد  همین  امشب  یکی  رو  پودرش  کنی  

البته  فک  نکنی   عقده ایم  هاااااااا

ن   فقط   دلم  پر  از  غصه  ست  دلم  غم   داره   امشب   دلم  پر از  سادگیه   دلم   ی   اغوش   امن   کم   داره   ازون  اغوش ها  ک  بوی  موندن   میدن  ....

هععععی  خره   بسه  دیگه   کف  کردم   

نگرد  نیست   !!!