کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

......

حس الانم 

اهنگ خوابم یا بیدارم از گوگوش 

خب راستش تمثیل من مثال اون ادمیه ک بهش میگن  انکس  ک نداند و بداند ک نداند !

با این اهنگ میرم به گذشته با پای خسته افکارم 

با دلی  محزون و ذهنی  خسته 

یکی یکی اهنگا  از ذهنم  میگذرن 

کولی  گوگوش

ماه پیشونی  گوگوش

کمک کن  فرزاد فرزین

زمستون  نعمت الهی 

پرستش داریوش 

قاب  عکس  سعید مدرس 

ماه دلم  هوروش باند

و دهها   اهنگی ک باهاشون  خاطره  دارم 

اینروزا  عجیب  دلتنگم  

چشام  به گوشی  خیره  میمونه ولی  اون ک حالمو نمیدونه  اون ک نمیدونه حالا دیگه دچار درد مشترک شدیم  

کاش میدونست  تا  هر دو  با هم  به این شوخی دنیا میخندیدیم  

کاش بود  ک  به من  جرات  میداد 

کسی  نمیدونه  پشت این  چهره  اروم ک  تماما سعی داره  به  اطرافیانش دلداری  بده  و  خودش  پنهون از  نظرها   در  حال  انجام  ازمایشاتی  باشه  ک  نشون  میده  این  بیماری  در  چ  استیجیه  تا  درمان  قطعی شروع  بشه ..... تو درونش  چ  میگذره   

این کلیه  هم  مشکل  ساز  شده   نمیشه  ماده حاجب  تزریق کرد 

ام ار ای و سی تی  اونروز  وجود ضایعه  رو در کبد و ریه م  تایید کردند  ولی دکترا  میگن  برای  نتیجه  قطعی  دو گرینه دارم  استفاده از ماده حاجب  یا  تیکه  برداری  

خب  مشخصا  گزینه  اولی  ک  مردوده  

من میمونم  و  تحمل  درد 

خدا جونم  بازم  درد 

بخدا  خسته  م  خسته  خسته  

کاش  زودتر  شیمی  درمانی  رو  شروع  کنیم  و این یعنی پشت سر گذاشتن  این  مصیبتا  

کاش  بودی و میدیدی   از مولانا   ی  پا  اونورتر انداختم 

اونقدر با  تو  یکی  شدم  ک   هر دو  با  هم  و  مثل  هم   اسیر کنسر شدیم و  این  نتیجه  دعاهام  بود  ک  این  دنیا  رو  بدون  تو نمیخوام بعد از تو  این  زندگی  رو  نمیخوام  بجون  خودت نمیخوام 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.