کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

......

فیلسوفی المانی میگفت....

و حتی خدا هم جهنم دارد و جهنم او بشر ست

من میگویم وقتی انسان را در رنج افرید جهنم را سهم خداوندگاریش کرد 

مگر میشود تمام ضمائر انسانی دردهایشان را قی کنند و او ک از رگ گردن به ما نزدیکترست نفهمد و حس نکند ؟!

دیشب بالاخره تمام گناهانم را در کمال استیصال بالا اوردم و منزه شدم و  سبکبال تا اوج کمالات نفس 

تا اسمان هفتم بی وفقه بال گشوده و سفر عشق اغاز کردم  

و من به گوش خود شنیدم و به چشم دیدم کسی بنام اسرافیل در شیپور خود سور دماند ک به پایان خواهد رسید 

جهنم خدا.... و نوید امید و بهروزی میداد و دسته دسته بندگانِ تسلیم را به سمت دروازه های بهشت فرا میخواند !

و من لبخند زنان سکوت کردم تا همهمه این همه فراوانی امید از میان خوابهایم به زمین سردم باز نگرداند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.