کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

.....،،

ی کنسرت  از  مهران  مدیری  دیدم  

صداش  چنگی  به  دل  نمیزنه  ولی   اجرای  اهنگ  سوغاتی  هایده  

با  اون  سوز  و  اشک  و اه   واقعا  تماشاییش  کرده  بود  

اهنگ  سوغاتی   یکی  از  زیباترین  اهنگ  هایی  هستش  ک  گوش   دادم   

البته   کلا  به   اهنگ  های  شر  هم  خیلی  علاقه  دارم   

بخصوص  یکی از  بهترین  اهنگ هاش  بنام  believe 

البته  خواننده  های  معروف  دیگه ای  هستند  ک   اثارشون  بسیار زیباست   مثل  چند  تراک   معروف   از  ادل  یا  الی  کولدینگ 

ولی  بیشتر  تمرکزم  روی  خواننده  های  خودمونه  

و  کلا  از  بکار  بردن  الفاظ  زبان  خارجی   بیزارم  

فکر  میکنم  خیلی  چندشه  ک  ی  ایرانی  حین  صحبت  کردنش  از  کلمات   زبانهای  دیگه  استفاده   کنه  

البته  هر  چند  خودم  تا  چند  وقت  پیش  همش  سعی  میکردم   در  هر جمله  بیست  کلمه  ای   هیجده  و  نیم  تاش    انگلیسی  باشه  

تا  اینکه   ی  روز  داداش   محترم  ک  دکترای   ادبیات  زبان  فارسی  دارن  چنان  تو  برجکم  زدند  ک  الان  یقین  پیدا  کردم   افرادی  ک  عمدا   یا   سهوا   از  کلمات  هر زبانی  غیر  از  زبان  خودمون  استفاده  میکنند  چقده   بی   کلاسند 

ولی  خب  برای  من  دیگه  فرقی  نمیکنه  

الانم  شرایطم  طوری  شده  ک  احساس  میکنم   حتی  دوس  داشتنشون  هم   از  روی   ترحمه  و  داداشم  دیگه  بهم  گیر  نمیده   تازه  گاهی  باهام  شوخی  هم  میکنه  و  میگه  بقول  فلانی.... و بجای   فارسی  انگلیسی  اون  کلمه   رو  بکار  میبره  ....

وای  خدای   من   شکرت  

همیشه  و  در  همه  حال  شکر  گزارت  بودم  و  هستم  بخصوص  در این  شرایط  ک   واقعا  از  بودن  در  این  دنیا  خسته  م   از  زنذگی  کردن  خسته  م   از  بودن  میون  ادمایی  ک  شرایط  اقتصادی  اینقدر  تغییرشون  داده   بیزارم   .....دلم   خلاص  شدن  میخواد   نفس  کشیدن   دلم  کسی  رو  میخواد  ک  میدونم  و   ایمان  دارم   در  دنیایی  دیگه   بهش  میرسم   دلم  عشق  میخواد  ی  عشق  پاک  و  مقدس  ی  عشق   تا  ابد  موندنی  و  همیشگی   عشقی  ک  رفتن  بلد  نیست  ....اصن  اومده   ک  تا  همیشه  بمونه  اره  تا  همیشه  بمونه  تا  اخر  هستی  ....


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.