کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

......،.

وقتی  از  دری  وارد  کلینیک  میشی  ک   از  در  اصلی  مجزاست   یعنی  بیمار  سرطانی  هستی   ... افرادی  ک   اکثرا  کلاه   به   سر  دارند  و  ماسک  به  چهره  .... ک  در  همان نگاه  اول  بی  حوصله  گی  و  خستگی  در نگاهشون  موج  میزنه   ....بعضی  خیلی  سریع  درب  ورودی  فرعی  رو  رد  میکنند  و  بعضی   دیگه  بعلت  ضعف و  ناتوانی  ارام  و  اهسته .... مسیر  همه  شون  به  ی  جا  ختم  میشه   ...مرکز شیمی  درمانی  .... 

به  صف  میشن  و  بی  هیچ  حرفی  و  در  سکوت  کامل  تزریق  انجام  میدن   و  میرن  یکی  به  سمت  خونه  و  دیگری  به  سمت بستری  شدن  ....  و من  ک  ن  غصه  دارم  و  ن وحشتی  و  ن  حتی  احساسی  ک  سردی  و  گرمی  وجودم  رو  نشونه  رفته  باشه  ...مثل  بقیه  همدردان  عزیز  ...شاید  کمی  بی خیالتر از   درب  فرعی  عبور میکنم  به  نگهبانی  با  تکان  دادن  سر  و  لبخندی   سرد  سلامی  میدم   و  به  این  فکر  میکنم   ک  کاش  کنارم  بودی  ....کاش  میشد  فریاد بزنم  و  بهت  بگم  حالا   دیگه   به  درد مشترک  رسیدیم  ...وقتشه  برگردی  .... دنیای  من   بی   تو  خیلی   بی  معنی  و  پوچه  ....برگرد  جان  دلم  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.