کتیبه

روز نوشت های یواشکی

کتیبه

روز نوشت های یواشکی

.......

میگه اونی ک رفته  دیگه  برنمیگرده 

میگم  اخه چرا  

میگه  چون راه  رفتن  رو  بلد شده 

ناکس  بی معرفت 

از اولش هم از سر بیکاری  اومده  بود 

میگم بدجور تو  بد حالیم 

یجور دلتنگی  یجور انفجار 

یجورم هست ک بهش میگن  حماقت 

لعنتی  نخند ... نخند بزمجه...

دنیا  ی  روزی   سرت  میاره   نشنیدی  میگن   هر چی  با  این  دست  بگیری   با   اون   دست   محکمتر  بگیرش و گرنه   چوبش  تو  فرق  سرته   !   

حالا  بخند   لعنتی   .... من  ک   داره   سرم   میاد

کاش ارزوی   بهتری  کرده  بودم   

خداجونم   میدونم  حواست  به   منم   هست  

دلم   عجیب   میخواد  همین  امشب  یکی  رو  پودرش  کنی  

البته  فک  نکنی   عقده ایم  هاااااااا

ن   فقط   دلم  پر  از  غصه  ست  دلم  غم   داره   امشب   دلم  پر از  سادگیه   دلم   ی   اغوش   امن   کم   داره   ازون  اغوش ها  ک  بوی  موندن   میدن  ....

هععععی  خره   بسه  دیگه   کف  کردم   

نگرد  نیست   !!!     


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.